«MEDoc» - програмне забезпечення для електронного документообігу. Дозволяє використовувати всі види звітів, договорів, податкових та видаткових накладних. Унікальність даного продукту дозволяє використовувати в створених документах електронно цифровий підпис.
Використовуючи сертифіковану програму m.e.doc ви економите не тільки гроші а й свій дорогоцінний час. Адже немає необхідності годинами простоювати в черзі і спілкуватися з контролюючими органами. Тепер все це можна замінити комфортним робочим місцем. Відправити звіти можна в будь-який державний контролюючий орган, будь-то державна податкова інспекція, державний комітет статистики чи державний пенсійний фонд. При цьому економите на купівлі паперу, папок і місце на поличках в шафі для зберігання всіх первинних документів.
Функціональність відправкою документів не обмежується, використовуючи M.E.doc і електронну пошту – отримуєте можливість здійснювати обмін договорами, податковими накладними та актами зі своїми партнерами, і зберегти весь документообіг в одній системі. Витрачайте час з користю і «medoс». Але і це ще не все, якщо звіт не готовий, а у вас запланована відпустка – не проблема, не варто через таку дрібницю затримуватись на роботі. Достатьно звичайного мобільного телефону, таким методом можна перевірити, підписати і відправити звіт, чи навіть прийняти смс-повідомлення про отримання квитанції доставки звіту до контролюючого органу. Скористатись цією технологією можна в будь-який час і в будь-якому куточку нашої планети.
Ми гарантуємо тільки позитивні враження від користування M.E.doc